بانک نرم افزاری کاوه پی سی

دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز

بانک نرم افزاری کاوه پی سی

دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز

یک فلش بسیار جالب و کم حجم !

بعضی از مواقع آدم فلشهایی رو تو اینترنت پیدا میکنه که شاید تصورشون رو هم نمی تونه بکنه . مخصوصا اینکه اون فلش نسبت به کاری که انجام می ده حجم بسیار پایینی رو هم داشته باشه .

چند وقت پیش یکی از همین فلشها رو دانلود کردم که واقعا خیلی با اون حال کردم . کار این فلش به این گونه است که شما با یک ماژیک که در اختیار دارید می تونید هر چی که می خواهید نقاشی کنید همچنین می تونید رنگ ماژیک و اندازه قلم اون رو نیز عوض کنید ، حتی می تونید نوع کاغذ خود رو نیز مشخص کنید . خوب شاید خیلی ها همین الان بگن که اینکه چیز جالبی نیست …. نرم افزار Paint ویندوز هم همین کار رو انجام می ده …. اما باید به این دسته افراد کم حوصله بگم که : عجله نکنید و این مطلب رو تا آخر بخونید !

فرق این فلش با برنامه نقاشی ویندوز اینه که : این برنامه تمام حرکاتی رو که شما هنگام نقاشی کردن با ماژیک به کار می برید رو ذخیره می کنه و پس از پایان نقاشیتون ، از ابتدا تا انتها اونو براتون پخش می کنه ! انگار که خود نرم افزار داره اونو براتون میکشه ! جالبه بدونید حجم این فلش تنها ۲۸ کیلوبایته !!! خوب حالا نظر اون عده کم حوصله نیز عوض نشد ؟ 

انلود فایل فلش >> لینک اصلاح شد

پس از کلیک بر روی دانلود فایل فلش وارد صفحه ای خواهید شد که در پایین آن دکمه ای با نام Download Writting.rar  وجود دارد ، با کلیک بر روی آن فایل را دانلود نمایید ، پس از دانلود فایل ، اونو از حالت فشرده خارج کنید و سپس فلش رو اجرا کنید و به ترسیم نقاشی مورد نظرتون بپردازید ، پس از اتمام نقاشی بر روی دکمه preview کلیک کنید . از نتیجه کار لذت نمی برید ؟؟؟؟

پسورد جهت باز کردن فایل فشرده : www.shahvar.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد